Rzadko kiedy dobry produkt czy ciekawy wpis same zapewniają sobie wystarczającą reklamę. Poleganie tylko na spontanicznie kształtującym się “szumie” byłoby naiwnością. W tym dziale chcemy Ci pokazać, że dzięki umiejętnie prowadzonemu e-PR’owi, przemyślanemu buzz marketingowi i różnym innym zabiegom możesz przejąć inicjatywę w tym procesie, a tym samym przyspieszyć rozprzestrzenianie się “wirusa”, którym jest Twój produkt.

buzz marketing rozbrzmiewa w sieci

Buzz marketing – szept, który rozbrzmiewa w sieci

buzz marketing rozbrzmiewa w sieciDo niedawna szept był jednoznacznie kojarzony z niemal bezdźwięcznym mówieniem. Ludzie wykorzystywali tę umiejętność po to, aby przekazywane przez nich komunikaty docierały wyłącznie do osób, znajdujących się w pobliżu nadawcy. Od momentu, w którym buzz marketing stał się jednym z narzędzi promocji, szept zyskał nowe znaczenie i donośny ton, który rozbrzmiewa pełnią mocy w sieci.

Czytaj dalej...

DODANO: 20.05.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
rozmowa dwóch osób, czyli marketing szeptany w praktyce

Buzz marketing - szum, który na pewno nie popsuje Wam słuchu

rozmowa dwóch osób, czyli marketing szeptany w praktyceNie każdy zdaje sobie pewnie sprawę z tego, że istnieje taki szum, który ma wyjątkowo korzystny wpływ na postrzeganie i rozwój marki. Nie powoduje on zakłóceń w relacjach z klientem ani nie przyczynia się do pogorszenia wyrazistości sygnałów i komunikatów, wysyłanych przez markę do konsumentów. Szum ten ma unikalne właściwości: potrafi rozpowszechniać pozytywne cechy produktów, zwiększać zainteresowanie marką, budować dobre skojarzenia z daną firmą. Ma także swoją własną nazwę – jest to buzz marketing.

Czytaj dalej...

DODANO: 29.03.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
ePR w firmoe nie powinien być dziełem przypadku

ePR – kaprys czy konieczność?

wizerunek firmy nie powinien być dziełem przypadku

Wizerunek to coś, czego nie można nie mieć. To na jego podstawie oceniamy innych, odbieramy pierwsze wrażenie, kształtujemy sobie własną opinię. Jeśli już raz „zaszufladkujemy” kogoś, bardzo trudno jest później ten pogląd zmienić. Owszem, można nie zwracać uwagi na kreowanie wizerunku czy nie przejmować się tym jak postrzegana jest nasza marka. Jednak nie można z wizerunku zrezygnować. Zwłaszcza, jeśli mówimy o wizerunku firmy. Można pozwolić, aby ten wizerunek wykreował się „sam”, bez naszego udziału. Jednak jest to działanie bardzo nieostrożnie. Dlaczego?

Czytaj dalej...

DODANO: 6.02.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
monitoring marki w internecie

Kontroluj i reaguj, czyli monitoring marki w internecie

monitoring marki w internecieMonitoring internetu to śledzenie i analizowanie informacji na dany temat, ukazujących się w sieci. Informacje te dotyczyć mogą zarówno Twojej firmy, jak i działań konkurencji.

O ile na monitoring mediów w ogóle nie każdy może sobie pozwolić, to monitoring marki w internecie jest zdecydowanie bardziej dostępny. Do czego może się to przydać? Czytaj dalej...

DODANO: 14.11.2012r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Marketing, reklama
i komunikacja w sieci!

fb rs