Rzadko kiedy dobry produkt czy ciekawy wpis same zapewniają sobie wystarczającą reklamę. Poleganie tylko na spontanicznie kształtującym się “szumie” byłoby naiwnością. W tym dziale chcemy Ci pokazać, że dzięki umiejętnie prowadzonemu e-PR’owi, przemyślanemu buzz marketingowi i różnym innym zabiegom możesz przejąć inicjatywę w tym procesie, a tym samym przyspieszyć rozprzestrzenianie się “wirusa”, którym jest Twój produkt.

Czy warto mieć wirtualne biuro prasowe?

Obecnie chyba żadna firma nie wyobraża sobie funkcjonowania bez internetu. Każdy, nawet najmniejszy przedsiębiorca, posiada stronę internetową. Przygotowana jest po to, aby ułatwić klientom kontakt z firmą, dostarczyć im najważniejsze informacje. Ale czy z równym zainteresowaniem dbamy o kontakt z dziennikarzami co z konsumentami?

Czytaj dalej...

DODANO: 7.01.2014r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 1
Social network

Marketing szeptany to nie tylko fora

Jaki sposób wybrać?Szczere opinie na temat produktu, które usłyszymy od zaufanych osób, są najlepszą i najbardziej wiarygodną rekomendacją. Dlatego też buzz marketing jest jedną ze skuteczniejszych form promocji Jednak wciąż budzi wiele kontrowersji. Niektórzy zarzucają mu, że polega na oszukiwaniu ludzi i wprowadzaniu ich w błąd. Jednak zapewniam, jeśli prowadzony jest w sposób zgodny z zasadami etyki, jest skuteczny i może przynieść wiele dobrego Twojej firmie.

Czytaj dalej...

DODANO: 28.11.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Kryzys wizerunkowy za zwyczaj pojawia się niespodziewanie

Viralem w kryzys wizerunkowy, czyli jak reagować na zagrożenia w firmie

Kryzys wizerunkowy może przytrafić się każdej organizacji. Bez względu na jej wielkość, zasięg, czy branżę. W dodatku wcale nie musi przebiegać spektakularnie. O kryzysie wizerunkowym w Twojej firmie nie poinformują Cię media, pracownicy, czy klienci, ale w pewnym momencie poczujesz, że coś jest nie tak. Niestety, gdy ta informacja już do Ciebie dotrze, na reakcję może być za późno. Więc jak się bronić przed tak podstępnym zjawiskiem?
Czytaj dalej...

DODANO: 12.11.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Marketing szeptany czy szemrany?

Czy szeptać potrafi każdy? Myślisz pewnie, że to absurdalne pytanie. Ale nie, wręcz przeciwnie – w kontekście tego tekstu jest to pytanie bardzo zasadne. A co najciekawsze, odpowiedź jest przecząca – nie każdy potrafi szeptać. Za to wielu potrafi wyłącznie szemrać. Choć w nazwie różnica jest niewielka, to w marketingu ma ogromne znaczenie. Jakie?

Czytaj dalej...

DODANO: 11.10.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

O relacjach z mediami słów kilka…

relacje_z_mediamiZapewne niejednokrotnie przekonałeś się o tym, że przysłowie „należy cenić słowa, bo każde może być tym ostatnim” jest prawdziwe. Niekiedy wystarczy jedno, źle sformułowane zdanie, by zniweczyć plany o nowej posadzie, podwyżce czy zaważyć na kontaktach międzyludzkich. A czy zdajesz sobie sprawę, jaką moc mają słowa na płaszczyźnie biznesowej, a dokładniej w relacjach z mediami?

Czytaj dalej...

DODANO: 7.10.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
e-PR jako skuteczna forma promocji

Dłużej czy krócej w e-PR?

e-PR jako skuteczna forma promocji

W świecie rzeczywistym to, co dobre zwykle zbyt szybko się kończy. Weekend, święta, urlop – zapewne zgodzisz się, że to wszystko trwa zdecydowanie za krótko! A jak ta kwestia wygląda w e-PR? Czy wspomniana reguła sprawdza się także na tej płaszczyźnie?

Czytaj dalej...

DODANO: 5.09.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
właściwe kreowanie wizerunku to gwarantowany sukces

Kreowanie wizerunku w sieci

właściwe kreowanie wizerunku to gwarantowany sukcesZnana, dziewiętanstowieczna angielska pisarka - George Elliot powiedziała kiedyś: „Nigdy nie jest za późno, by stać się tym, kim moglibyśmy się stać”. Mimo, że autorka tych słów żyła w czasach, gdy kreowanie wizerunku było dość abstrakcyjnym pojęciem, to jej słowa nigdy nie straciły na aktualności. Obecnie każdy, bez względu na wiek może zbudować od podstaw swoją własną, profesjonalną markę. Jak to zrobić i na co zwrócić uwagę?

Czytaj dalej...

DODANO: 16.08.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Personal branding jest w Twoich rękach!

personal_brandingZnane przysłowie „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” zawsze miało realne odniesienie w rzeczywistości. Jednak w momencie, gdy Internet zyskał miano kluczowego przekaźnika wiarygodnych informacji, powiedzenie to nabrało jeszcze większego sensu. W końcu sposób, w jaki prezentujemy się w tak powszechnym, interaktywnym medium ma ogromny wpływ na naszą opinię. Dlatego, jeśli chcesz zbudować profesjonalny wizerunek w sieci to koniecznie dowiedz się, czym jest personal branding i przekonaj się, jak ogromny potencjał drzemie w tej nowoczesnej strategii marketingowej.

Czytaj dalej...

DODANO: 5.08.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
profesjonalna strona internetowa gwarantuje sukces

Profesjonalna strona internetowa – bo liczy się pierwsze wrażenie!

profesjonalna strona internetowa gwarantuje sukces

Zapewne wielokrotnie zastanawiałeś się, co sprawia, że niektóre strony www przyciągają rzesze klientów, a inne wprost przeciwnie – od początku wzbudzają niechęć odbiorców. Wyjaśnienie jest proste – odpowiada za to sposób i jakość wykonania witryny. Co to oznacza w praktyce? Czym wyróżnia się dobrze zaprojektowana, profesjonalna strona internetowa?

Czytaj dalej...

DODANO: 24.06.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Marketing wirusowy – epidemia atrakcyjnych treści

marketing wirusowyNikt z nas nie lubi bakterii i wirusów. Walka z mikrobami, które wywołują przykre dolegliwości zdrowotne trwa od niepamiętnych czasów. Na przestrzeni wieków nauczyliśmy się pokonywać większość z nich. Istnieje jednak wirus, na który nie potrzeba antidotum. Marketing wirusowy, bo o nim tutaj mowa, atakuje z niesamowitą precyzją. Jego uderzenie jest silne i celne, a jego działanie… wyjątkowo korzystne, szczególnie dla właścicieli firm. Jeśli chcesz, by klienci usłyszeli o Twojej marce, to musisz wywołać prawdziwą epidemię! Jak to zrobić?

  Czytaj dalej...

DODANO: 17.06.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 1

Marketing, reklama
i komunikacja w sieci!

fb rs