Wyniki konkursu "Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie"

Mamy już wyniki konkursu, w którym pytaliśmy Was o to, czy warto i dlaczego warto/nie warto stosować zasadę wzajemności w biznesie. Serdecznie dziękujemy za wszystkie odpowiedzi. Bardzo żałujemy, że nie możemy nagrodzić każdego z Was.

Czytaj dalej...

DODANO: 25.09.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Ekonomia wdzięczności

Konkurs! Do wygrania bestseller "Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie"

Achtung, achtung, ogłaszamy konkurs! Każdy z Was, Towarzysze i Towarzyszki, może wziąć w nim udział. Im więcej Was będzie tym lepiej, w grupie siła :) Do wygrania absolutny 'must have', bestseller New York Timesa "Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie".

Czytaj dalej...

DODANO: 16.09.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 1
11 września 2001

Motyw WTC 9/11 w kampaniach reklamowych

Święta, rocznice, wydarzenia zawsze są okazją do tworzenia kampanii kontekstowych. Zwykle jednak kojarzy nam się to z pozytywnymi wydarzeniami. A jednak znaleźli się też tacy, dla których atak na wieże World Trade Center 11 września 2001 roku były również inspiracją. Czy motyw WTC w kampaniach to na pewno dobry kierunek? Oceń to.

Czytaj dalej...

DODANO: 11.09.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Facebook

Czy to koniec aplikacji konkursowych na Facebooku?

Zmienił się regulamin Facebooka odnośnie przeprowadzania konkursów. Od teraz można już legalnie organizować konkursy na Facebooku bezpośrednio na tablicy, nie używając do tego aplikacji. Czy ta rewolucyjna zmiana oznacza koniec aplikacji konkursowych?

Konkursy na Facebooku już bez aplikacji

Czytaj dalej...

DODANO: 30.08.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Czy rozmiar w e-marketingu ma znaczenie?

skuteczne_dzialania_w_e_marketinguCzy wiesz, że pytanie: „Czy rozmiar ma znaczenie?” jest jednym z najczęściej wpisywanych w wyszukiwarce Google? Dyskusja na ten temat toczy się nieustannie. Jedni twierdzą, że to przysłowie kryje w sobie wiele prawdy, inni są zupełnie przeciwni tej teorii. A prawda leży jak zwykle gdzieś po środku. O ile stwierdzenie to ma swoje uzasadnienie przy kupnie roweru, o tyle przy wyborze agencji, która specjalizuje się w e-marketingu już nie. Jesteś zaskoczony?

Czytaj dalej...

DODANO: 26.08.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Absolut bloody

Kreatywne wykorzystanie przestrzeni miejskiej

Idziesz sobie idziesz po chodniku, patrzysz pod nogi a tutaj...Durex. I to z wypustkami! Bez strachu. To nie pozostałości po nocnej imprezie. To reklama umieszczona w nietypowym miejscu – na chodniku. Takich akcji jest coraz więcej. Zobacz najciekawsze przykłady nietypowego, ale kreatywnego wykorzystania przestrzeni miejskiej jako nośnika reklamowego.

Czytaj dalej...

DODANO: 12.08.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Marketing - wizja czy funkcja?

Marketing w firmie – wizja czy funkcja?

Marketing - wizja czy funkcja?Gdy zapytamy kogokolwiek, kto jest odpowiedzialny za działania marketingowe w firmie, odpowiemy, że to dział marketingu. Do tego celu bowiem został stworzony i to jest jego zadaniem. Bez względu na to, czy mówimy o małej firmie czy wielkiej korporacji, zwykle znajduje się tam specjalnie wydzielony dział odpowiedzialny za tego typu działania. Jednak czy jest to jedyny możliwy model organizowania działań marketingowych? I przede wszystkim, czy jest on najbardziej skuteczny?

Czytaj dalej...

DODANO: 1.04.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
co warto wiedzieć o ciasteczkach (plikach cookies)?

Wszystko, co musisz wiedzieć o cookies... Ale nie masz kogo zapytać

co warto wiedzieć o ciasteczkach (plikach cookies)?Zgodnie z nowymi przepisami, obowiązującymi od 22 marca 2013, właściciel każdej strony internetowej wykorzystującej mechanizm cookies, powinien zadbać o uzyskanie zgody użytkowników, na zapisywanie ciasteczek przez stronę. Zanim jednak zainstalujesz na stronie obrzydliwy pop-up lub wydasz 200 zł na "extraskrypt" wprowadzający zmiany na Twojej witrynie - przeczytaj.

Zebraliśmy dla Ciebie najważniejsze informacje o zmianach w przepisach dotyczących cookies wraz z gotowymi przykładami i poradami na temat wprowadzenia modyfikacji na Twojej stronie WWW. Czytaj dalej...

DODANO: 25.03.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Marketing, reklama
i komunikacja w sieci!

fb rs