Konserwacja do odwołania (czyli... co?)

Skoro jesteś na tej stronie, zakładam, że szukasz porad dotyczących marketingu internetowego, reklamy online lub social media. Świetnie - dziękuję Ci, że wybrałeś właśnie Propagandę :) Jednak będę Ci jeszcze bardziej wdzięczny, jeśli przejdziesz na naszego nowego bloga o inbound marketingu w małej firmie.

Ale jak to?

Czytaj dalej...

DODANO: 5.01.2015r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Prasówka Propagandy

Prasówka Propagandy 22-27.09.2014

W mijającym tygodniu głośno było o wpadce właściciela browaru "Ciechan", której mógłby uniknąć, gdyby... popracował jako barman. Doszły nas słuchy, że Facebook szykuje się na wojnę z Google AdWords. Polecamy także interesujące porównanie storytellingu w wykonaniu Tesco i Lidla i poradnik o tworzeniu i wykorzystaniu infografiki w komunikacji marki. Na koniec dowiesz się kto w polsce radzi sobie najlepiej z komunikacją na YouTube (i dlaczego masz szansę na miejsce w top10, nawet jeśli dopiero zaczynasz).

Przedstawiamy podsumowanie najważniejszych wydarzeń okołobranżowych i najciekawszych tekstów o tematyce marketingowej z mijającego tygodnia.

Czytaj dalej...

DODANO: 27.09.2014r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Prasówka Propagandy

Prasówka Propagandy 15-21.09.2014

Przedstawiamy wam najciekawsze wiadomości z ostatniego tygodnia. Wyselekcjonowaliśmy kilka najważniejszych tematów które mogą was zainteresować. Znalazły się również ciekawe wydarzenia o których więcej poniżej.
Czytaj dalej...

DODANO: 24.09.2014r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Kongres For Social Media

Kongres For Social Media – 30.09 w Warszawie [ZAPROSZENIE]

Kongres For Social MediaJeśli zajmujesz się zawodowo mediami społecznościowymi, odpowiadasz w jakiś sposób za obecność Twojej firmy w tym kanale lub po prostu jesteś pasjonatem social media – spotkajmy się 30 września w Złotych Tarasach na Kongresie For Social Media. Czytaj dalej...

DODANO: 9.09.2014r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Ilu Polaków korzysta z internetu?

Ilu Polaków korzysta z Internetu i co to oznacza dla Twojej firmy?

Według badania NetTrack organizowanego przez pracownię Millward Brown, w Polsce już 19,4 mln osób korzysta z Internetu. Ten wynik osiągnięty został pomiędzy lutym a kwietniem 2014 i jest o 0,9 mln wyższy, niż wyniki podane przez pracownię w lutym 2014. Oznacza to, że Internauci stanowią już ok. 64% naszej populacji, a z każdym miesiącem przybywa kolejne 1,6%. Jakie to ma znaczenie dla Twojego biznesu? Czytaj dalej...

DODANO: 22.07.2014r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Marketing - czy to się opłaca?

Marketing – czy to się opłaca?

Marketing to fanaberia, wyrzucanie pieniędzy w błoto. Tak właśnie kojarzy się on wielu firmom, szczególnie tym z sektora MSP. Bo czy opłaca wydawać się kilka tysięcy złotych na działania, które nie są namacalne, ich rezultatów nie da się dotkną? Otóż – opłaca się. Trzeba tylko mądrze do tego podejść.

Czytaj dalej...

DODANO: 20.12.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Kampania antynikotynowa

Kreatywne kampanie antynikotynowe - zerwij z nałogiem

Można się zastanawiać, czy kampanie społeczne, namawiające do rzucenia palenia, są skuteczne. Czy rzeczywiście ktoś kiedykolwiek postanowił zerwać z nałogiem dzięki temu, że zobaczył billboard? Czy najbardziej kreatywna kampania ma bezpośredni wpływ na zmniejszenie liczby palaczy? Ja uważam, że nie ma to znaczenia.

Czytaj dalej...

DODANO: 21.11.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Boo

Kto nas straszy w Halloween?

Halloween to tradycja amerykańska, która w Polsce ma jeszcze bardzo krótką historię. Są zwolennicy tego święta, jak i przeciwnicy. Ale lubisz Halloween czy nie lubisz - to nie ma znaczenia. Kreatywne reklamy, tworzone z okazji Halloween, musisz zobaczyć :)

Czytaj dalej...

DODANO: 31.10.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Reklamowe wojny brandów

reklamowe_wojny_brandów

Na reklamowym polu bitwy nieustannie trwają potyczki pomiędzy markami. W walce o uwagę klienta wykorzystywane są różne chwyty – zarówno te mniej, jak i te bardziej pomysłowe. Dziś chciałabym pokazać najciekawsze przykłady reklamowych wojen brandów, które wywołują zaskoczenie i uśmiech u odbiorców oraz wskrzeszają ogromne pokłady kreatywności u uczestników tych batalii.

Czytaj dalej...

DODANO: 17.10.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Pogoda idealna na… reklamę outdoorową

reklama_outdoorowaZbliżająca się wielkimi krokami jesień u większości z nas wywołuje smutek na twarzach. Nadchodzi bowiem czas, gdy ciepłe, słoneczne dni coraz częściej przeplatają się z tymi dżdżystymi, mokrymi i zdecydowanie mniej przyjemnymi. Ale nie dla wszystkich taka zmienna pogoda jest niesprzyjająca. Okazuje się bowiem, że jesienna aura jest wręcz idealna na… skuteczną reklamę outdoorową!

Czytaj dalej...

DODANO: 30.09.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Marketing, reklama
i komunikacja w sieci!

fb rs