Konkurs! Do wygrania bestseller "Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie"

Achtung, achtung, ogłaszamy konkurs! Każdy z Was, Towarzysze i Towarzyszki, może wziąć w nim udział. Im więcej Was będzie tym lepiej, w grupie siła :) Do wygrania absolutny 'must have', bestseller New York Timesa "Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie".

Co zrobić, aby odnieść sukces w marketingu? Co zrobić, aby ludzie chcieli kupować Wasze produkty czy korzystać z Waszych usług? Trzeba dawać! Dawać jak najwięcej.  Jak na Twitterze pisze sam autor książki, Gary Vaynerchuk, "Dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj dawaj POTEM PROŚ! KROPKA!" . Tylko w ten sposób jesteście w stanie osiągnąć sukces. Dlaczego? Odpowiedź znajdziecie w książce "Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie".

Gary Vaynerchuk widzi przyszłość marketingu, a także pokazuje, jak ją tworzyć.  Nie tylko przedstawia nam tradycyjne techniki, oparte na słuchaniu i trosce o klienta. Zdradza również, jak korzystać z usług, takich jak Twitter, które pozwalają na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem na niezwykłą skalę i z ogromną szybkością.  Dowodzi, że marketing nie jest czymś wyłącznie dla osób niezwykle energicznych, pewnych siebie i wygadanych. Marketing jest dla wszystkich, którym zależy.  Jest to więc książka dla każdego, kto w jakikolwiek sposób jest związany z marketingiem, absolutny 'must have'.

Co zrobić, aby wygrać tę niezwykłą książkę? Wystarczy odpowiedzieć na to oto proste pytanie:

Czy warto stosować zasadę wzajemności w biznesie? Dlaczego warto/nie warto?

Wkonomia wdzięczności. Zasada wzajemności z biznesie

Zasady konkursu:

  • Na odpowiedzi czekamy do 22 wrześnie do północy. Spośród najbardziej atrakcyjnych, naszym zdaniem, odpowiedzi wybierzemy jedną, której autora nagrodzimy książką.
  • Odpowiedzi wpisujcie w komentarzu. Niech Wasza kreatywność zostanie uwolniona. Puśćcie wodze fantazji :)
  • Zwycięzcę ogłosimy 25 września na blogu oraz za pomocą Facebooka.

 

EDIT:

Konkurs został zakończony. Dziękujemy wszystkim za udział.

DODANO: 16.09.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 1

komentarze

Comments (1):

  1. Anna Michalska says:

    Podobno wszystko, co robimy, prędzej czy później wróci do nas w takiej czy innej formie. Myślę, że stwierdzenie to znajduje odzwierciedlenie nie tylko w życiu prywatnym, ale także na płaszczyźnie biznesowej. Jeśli będziemy podchodzić do naszego biznesu w sposób profesjonalny i będziemy traktować naszych klientów z szacunkiem to na pewno zwróci się to nam w jakiejś postaci - czy tej czysto materialnej czy też w pozytywnych opiniach i rekomendacjach.

Marketing, reklama
i komunikacja w sieci!

fb rs