Keyword Density Analyzer Tool – odkryj wartościowe słowa kluczowe

keywrodsW dzisiejszych czasach e-marketing to w głównej mierze działania skupione na SEO. Stają się one coraz ważniejszym elementem strategii marketingowych. Dlatego też warto poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z narzędziami służącymi do analizy SEO. W tym artykule przedstawię jak działa i jak używać takiego narzędzia SEO jakim jest Keyword Density Analyzer Tool.

Odpowiednie słowa kluczowe są podstawą do zbudowania serwisu www, który stanie się popularny. Dlatego ważne jest, by wybrane przez Ciebie słowa kluczowe występowały w treściach Twojej strony wystarczająco często, by miało wpływ na wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Jak sprawdzić ilość słów kluczowych na Twojej stronie?

Użyj Keyword Density Analyzer Tool

To bardzo przydatne, darmowe narzędzie do przeprowadzania analizy pod kątem SEO. Kalkuluje on częstość występowania słów kluczowych w treści danej strony internetowej. Zwykle umożliwia on zdefiniowanie wielu różnych parametrów, dzięki którym możesz przeprowadzić zaawansowane skuteczne badania Twojej strony.

Po wpisaniu adresu strony, Keyword Density Analyzer Tool, prawie błyskawicznie tworzy listę z wszystkimi popularnymi słowami kluczowymi z tej witryny oraz innymi danymi, takimi jak na przykład ilość wszystkich słów na stronie.

W internecie można znaleźć bardzo wiele, darmowych narzędzi tego typu na przykład: Tutaj czy Tutaj.

Jak analizować dane?

Kiedy już zdecydowałeś się jakiego, narzędzia użyjesz, możesz przejść do analizy. Ja, do przeprowadzenia analizy użyję TEGO analzyera, jest on efektywny a do tego bardzo łatwy w obsłudze.

Wygląda on tak:

analyzer

Można ustawić w nim następujące opcje:

Ignore: Words of – Tutaj można zdefiniować, jakie słowa zostaną zignorowane w wynikach np. jeżeli wpiszesz 3, w wynikach pojawią się tylko słowa i frazy, które mają więcej niż 3 znaki.

Ignore: Minimum Occurrences – Tutaj można ustawić minimalną ilość występowania na stronie danego słowa lub wyrażenia np. jeżeli wpiszesz 2, w wynikach pojawią się tylko słowa i frazy, które występują na stronie 2 i więcej razy.

Include: Meta Tag Keywords – Zaznaczenie tego pola powoduje włączenie meta keywords do wyników wyszukiwania.

Include: Meta Tag Description – Zaznaczenie tego pola powoduje włączenie meta description do wyników wyszukiwania.

Po wpisaniu adresu strony i naciśnięciu przycisku „Go” pojawia się tabela z najczęściej używanymi słowami na stronie.

analyzer2

Jak widać na powyższym zdjęciu tabela zawiera wypisane najczęściej pojawiające się słowa na stronie propagandawsieci.pl. Co oznaczają poszczególne tabele?

Word – pojedyncze słowo występujące na stronie.

Phrase – dwu lub więcej wyrazowe wyrażenie występujące na stronie np. social media itp.

Count – liczbowa ilość występowania danego słowa.

Denisty – procentowa ilość występowania danego słowa we wszystkich treściach strony www.

By słowo kluczowe było najbardziej skuteczne i zwiększało pozycjonowanie strony, jego procentowa za musi być na poziomie minimum 2%. Dlatego jeżeli preferowane przez Ciebie słowo kluczowe ma wskaźnik procentowy poniżej tej liczby, to wiesz, że powinieneś używać go częściej.

Jak widać używanie keyword density analysis tool, nie jest trudne a może przynieść Ci wiele korzyści. Możesz na przykład oglądając analizę strony swoich konkurentów odkryć nowe, wartościowe słowa kluczowe.

Foto: freedigitalphotos.net

DODANO: 2.05.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

komentarze

Marketing, reklama
i komunikacja w sieci!

fb rs