Fanpage Twojej firmy - soczysty, świeży, angażujący

zawartość fanpage musi angażować

Internet to dzisiaj miejsce bardzo zatłoczone. Ciężko wybić się ze swoim produktem czy usługą i przyciągnąć użytkowników. Podobnie jest na facebooku. Miliony użytkowników, tysiące fanpage firm, marek i produktów. Nie jest łatwo więc przykuć zainteresowanie i wyróżnić się na tle innych.

Najważniejsze jest to, aby treści, które publikujesz w social media były aktualne oraz budowały zaangażowanie fanów – tych potencjalnych oraz tych aktualnych. Mówi się łatwo, ale jak to osiągnąć?

Śledź aktualności

Musisz wiedzieć, co w branży piszczy i informować o tym swoich fanów. Użytkownicy często traktują fanpage, jako źródło wiadomości branżowych. Pozwól im więc poczuć się doinformowanymi. Jeżeli w dodatku uda Ci się ciekawy news opublikować przed innymi, zyskujesz podwójnie.

Kontroluj fanpage konkurencji

Sprawdzaj o czym piszą na fanpage Twoi konkurenci. Musisz wiedzieć, w jaki sposób komunikują się ze swoimi fanami, czy i jak budują zaangażowanie fanów. Dzięki temu zyskasz możliwość stworzenia takich treści, które są ważne dla użytkowników.

Nie kopiuj

Ale pamiętaj, nie kopiuj wszystkiego, co robią inni! Wysil się na odrobinę oryginalności. Owszem, najważniejsze informacje muszą się pojawić także u Ciebie. Ale pozostałe treści twórz samodzielnie. Dzięki wiedzy, jaką zdobywasz o konkurentach, możesz zaproponować fanom coś, czego gdzie indziej nie dostaną. Twoja komunikacja na facebooku musi stać się charakterystyczna tylko dla Ciebie.

Zrób burzę mózgów

Zorganizuj grupę - pracowników czy przyjaciół - i przedyskutuj z nimi swój pomysł na komunikację na facebooku. Nie muszą być specjalistami w dziedzinie social media. W grupie po prostu pracuje się bardziej kreatywnie. Poza tym oni są także użytkownikami internetu, więc ich zdanie może okazać się bardzo pomocne. No i, jakby nie było, co dwie głowy to nie jedna.

Korzystaj ze swojego doświadczenia

Jesteś przecież specjalistą w swojej dziedzinie! Zaufaj wiedzy, którą zdobywałeś/aś przez lata na temat swojej branży. Wykorzystają ją na polu social media, a przede wszystkim pokaż, że ją masz. Pozwól innym uczyć się na podstawie Twojego doświadczenia.

To kilka prostych lecz skutecznych rad, aby zawartość Twojego fanpage utrzymywać na wysokim poziomie. A co zrobić, aby jeszcze bardziej zaangażować swoich fanów? O tym już niedługo.

Foto: sxc.hu

DODANO: 21.11.2012r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

komentarze

Marketing, reklama
i komunikacja w sieci!

fb rs