W poczcie elektronicznej jako narzędziu marketingowemu drzemie bez wątpienia ogromny potencjał. Przez wielu jednak traktowana jest po macoszemu, często na skutek obawy przed byciem uznanym za spamera. Naszą ambicją jest wyprowadzenie takich osób z błędu i pokazanie, że e-mail marketing to jeden z filarów skutecznej internetowej kampanii. Znajdziesz tutaj praktyczne porady, jak prowadzić profesjonalną strategię e-mail marketingową – od poszerzania baz adresów, po techniki budowania trwałych relacji z klientem.

Siła przebicia Twojego newslettera

O newsletterze warto myśleć jak o dowolnej innej formie komunikacji. Mimo specyfiki wynikającej z charakteru narzędzia, znajdują tu zastosowanie dokładnie te same zasady, którymi kierujemy się chociażby w potocznej rozmowie. Nie oznacza to jednak wcale, że tworzenie newslettera jest oczywiste i proste. W końcu i w naszych codziennych kontaktach zdarza nam się nie tylko intrygować, poruszać i uwodzić, ale również zanudzać, żenować czy wywoływać niesmak. Poniżej parę słów o tym, co zrobić, by Twoja komunikacja z klientem za pomocą newslettera odniosła zamierzony skutek. Czytaj dalej...

DODANO: 22.04.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Skuteczna lista mailingowa

Jak skutecznie zbudować listę mailingową?

Lista mailingowa - jak skutecznie ją zbudowaćCoraz więcej firm w swoich działaniach wykorzystuje e-mail marketing. Głównym powodem są niskie koszty i stale rosnąca efektywność takiej formy promocji. Ale jak zbudować listę mailingowa, która byłaby skuteczna oraz przyciągnęła wielu klientów? W tym artykule pokażę Ci jak to zrobić.

Czytaj dalej...

DODANO: 27.03.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
newsletter twojej firmy

Newsletter Twojej firmy – zanim zaczniesz wysyłać

newsletter twojej firmy

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, lub inny biznes typu e-commerce, którego podstawą są częste transakcje o stosunkowo niskiej wartości, jednym z obowiązkowych narzędzi komunikacji marketingowej dla Ciebie jest newsletter.

Jak go wykorzystywać, aby naprawdę przynosił zyski, zamiast jedynie irytować Twoich klientów? Oto kilka prostych zasad: Czytaj dalej...

DODANO: 5.12.2012r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
ABC e-mail marketingu

Nie bądź spamerem, czyli e-mail marketing'owe ABC

ABC e-mail marketinguMimo rozwoju social media, e-mail to nadal potężne narzędzie marketingu internetowego, po które coraz częściej sięgają małe i średnie firmy. Jednak warto zdać sobie sprawę, że e-mail marketing używany nieumiejętnie, przysporzy Ci więcej szkody niż pożytku.

Oto kilka podstawowych zasad, jakich należy bezwzględnie przestrzegać przy stosowaniu tej formy komunikacji marketingowej. Czytaj dalej...

DODANO: 7.11.2012r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
 

Marketing, reklama
i komunikacja w sieci!

fb rs