Nie ulega wątpliwości, że content to prawdziwy fundament udanego marketingu. W świecie wirtualnym nabiera on jeszcze większego znaczenia, ponieważ jego odbiorcami są nie tylko potencjalni klienci, ale również wybredne roboty wyszukiwarki. A Ty musisz zadowolić obie grupy i być w tym lepszy niż konkurencja. Pomoc w tym niełatwym zadaniu znajdziesz w tej kategorii. Pokażemy, jak tworzyć wartościowe, przyciągające uwagę treści, przestrzegając jednocześnie reguł narzuconych przez algorytm wyszukiwarki.

jak prowadzić bloga

Jak prowadzić bloga by wyprzedzić konkurencję?

jak prowadzić blogaPosiadasz bloga, ale nie odwiedza go nikt oprócz kilku Twoich znajomych? A może dopiero myślisz o stworzeniu poczytnego bloga dla swojej firmy? Niezależnie od tego, na jakim etapie jesteś, warto poznać kilka łatwych sposobów, dzięki którym Twój blog stanie się popularny i rozgromi konkurencję!

Czytaj dalej...

DODANO: 18.04.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Złota korona dla króla content marketingu

Content is the king, czyli o tworzeniu wartościowych treści

Tworzenie treści na stronę internetową jest jak gra. Gra, która ma wyznaczone reguły, swoich uczestników, narzędzia do walki, a także zwycięzców i przegranych. Polem bitwy nie jest tutaj jednak murawa czy boisko, a kanały przekazu treści, w tym głównie Internet. Zamiast pucharu czy złotego medalu wygrany otrzymuje przepustkę do prawdziwego sukcesu w biznesie.
Czytaj dalej...

DODANO: 5.04.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 1
Call to action w treści strony

Chcesz sprzedawać? Naucz się wzywać! Call to action w pigułce

Obecność w Internecie, w formie sklepu, witryny, czy nawet landing page, to dla wielu firm, szczególnie małych podstawa strategii sprzedażowej. Jednak zdecydowana większość popełnia podczas jej realizacji kardynalny błąd!
Podczas gdy sporo uwagi mamy zwyczaj przywiązywać do designu (przecież jak Cię widzą, tak Cię oceniają), pozycjonowania (w końcu muszą nas jakoś znaleźć), czy założenia fan page (no bo wszyscy mają), wielu właścicieli e-biznesów zapomina o Call To Action. Czytaj dalej...

DODANO: 19.12.2012r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Marketing, reklama
i komunikacja w sieci!

fb rs