Nie ulega wątpliwości, że content to prawdziwy fundament udanego marketingu. W świecie wirtualnym nabiera on jeszcze większego znaczenia, ponieważ jego odbiorcami są nie tylko potencjalni klienci, ale również wybredne roboty wyszukiwarki. A Ty musisz zadowolić obie grupy i być w tym lepszy niż konkurencja. Pomoc w tym niełatwym zadaniu znajdziesz w tej kategorii. Pokażemy, jak tworzyć wartościowe, przyciągające uwagę treści, przestrzegając jednocześnie reguł narzuconych przez algorytm wyszukiwarki.

6 reguł skutecznego content marketingu

Chcesz sprzedawać treścią? Oto 6 zasad tworzenia dobrego contentu

Content marketing może stanowić zarówno dobre uzupełnienie strategii marketingowej firmy, jak i realną alternatywę dla kampanii reklamowej. Szczególnie tam, gdzie stawki CPC są wysokie, a konwersja niska. Ale jak stworzyć treść, która rzeczywiście pomoże wygenerować sprzedaż? Czytaj dalej...

DODANO: 3.12.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 1
strategia marki persona

Persona w strategii marki

strategia marki persona

Określenie grupy docelowej to jeden z najważniejszych etapów tworzenia strategii marki. Zadanie to wydaje się być dość proste. Jednak jak się okazuje, w wielu przypadkach komunikaty nadawane przez daną firmę wcale nie trafiają do wybranych przez nią adresatów. Dlaczego?

Czytaj dalej...

DODANO: 7.11.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 1
content marketing

Niemagiczne sztuczki w content marketingu

content marketing

W content marketingu zaklęcia i magiczne sztuczki nie działają na odbiorców. Najważniejsza w tym przypadku jest przecież wartościowa i unikalna treść. Jednak w walce o klienta przydatne okazują się być pewne triki, które pozwalają przejąć przewagę nad konkurencją… O jakich sztuczkach mowa?

Czytaj dalej...

DODANO: 24.10.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
brand heroes ratują markę

Brand heroes w świecie reklamy

brand heroes ratują markę

Bohaterowie są wśród nas. Czytasz o nich w książkach, oglądasz ich w filmach, a od dłuższego czasu możesz ich zobaczyć także w reklamach. Wszystkie te postaci są unikalne i niepowtarzalne, jednak łączy je jedno - fakt posiadania niesamowitych mocy. Jedni bohaterowie używają ich do ratowania świata przed zagładą, natomiast brand heroes wykorzystują pełnię swych sił, by budować profesjonalny wizerunek marki. Czy mogą oni pomóc także Twojej firmie?

Czytaj dalej...

DODANO: 29.07.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
branded content skuteczne narzędzie marketingowe

Branded content na rodzimym gruncie

branded content skuteczne narzędzie marketingowePołącznie copywriterskiego polotu, rozrywki na wysokim poziomie, użytecznych treści i nienachalnego pierwiastka reklamowego to przepis na jedno z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Branded content, bo o nim tutaj mowa, jest od dłuższego czasu z powodzeniem implementowany w strategii marketingowej wielu zagranicznych firm. A jak ta kwestia wygląda na naszym rodzimym gruncie? Czy potencjał branded content jest efektywnie wykorzystywany przez polskie marki? I w końcu, czy warto podążać ich śladem?

Czytaj dalej...

DODANO: 22.07.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
branded content to gwarancja sukcesu

Branded content to alternatywa czy konieczność?

branded content to gwarancja sukcesu

Od momentu pojawienia się narzędzia marketingowego, zwanego branded content, rynek usług promocyjno-reklamowych przechodzi swoją własną, małą rewolucję. Zmiany są coraz bardziej zauważalne. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, na czym one polegają i jak owe zmiany są wprowadzane przez zagraniczne firmy i w końcu, czy warto za nimi podążać, to ten artykuł jest stworzony właśnie dla Ciebie.

Czytaj dalej...

DODANO: 17.07.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
bo storytelling mamy we krwi

Bo storytelling mamy we krwi…

bo storytelling mamy we krwi Niegdyś historię pisali wyłącznie zwycięzcy. W dzisiejszych czasach, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, swoją historię chce opowiadać wielu. Niestety nie każda z nich przemawia do odbiorców. Co zrobić, by historia Twojej marki zyskała audiencję i na trwałe zapisała się w pamięci klientów? Naucz się efektywnie wykorzystywać storytelling w strategii swojej firmy!

Czytaj dalej...

DODANO: 15.07.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Alerty Google

Google Alerts – niedoceniane źródło contentu

Praca w marketingu, a szczególnie w coraz ciaśniejszym światku SEM, z pewnością do lekkich nie należy. Dobre i oryginalne pomysły nie rosną na drzewach i raz na jakiś czas każdy z nas musi zmierzyć się z brakiem natchnienia. Jakby obowiązków było mało, dochodzi do tego jeszcze konieczność nieustannego monitorowania opinii o naszej marce i śledzenia branżowych nowości.

Choć może się to wydać nieprawdopodobne, to istnieje narzędzie, które potrafi nas w tym wszystkim wyręczyć. I to całkowicie za darmo! Tym razem chciałbym Ci przypomnieć o Google Alerts i pokazać, jak może ono pomóc w usprawnieniu procesu monitoringu, a także przełamaniu twórczego impasu.

Czytaj dalej...

DODANO: 5.07.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Brandend content

Branded content – nie bój się zmiany na lepsze

Brandend content

Zapewne wiele razy słyszałeś o tym, że skuteczna komunikacja marki z klientem to podstawa funkcjonowania firmy. Zapewne znasz także liczne sposoby na reklamowanie się poprzez media. Jednak, jak zauważyłeś, część z nich nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Dlaczego? Otóż, jak pokazały wyniki badań satysfakcji konsumenckiej, klienci mają już dość znanych i ogranych form promocji. Chcą być zaskakiwani, pragną nowych emocji i doznań! Na szczęście pojawiło się narzędzie marketingowe, zwane branded content, które ma szansę zmienić oblicze relacji klient-marka. Czy warto z niego skorzystać?

Czytaj dalej...

DODANO: 2.07.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Teksty na stronę internetową dla ludzi i …robotów

teksty na stronę internetową

Ludzie i roboty... wydaje się, że to dwa światy, które tylko w literaturze czy filmie istnieją obok siebie. A jednak nie! Internet stał się polem, na którym te dwa podmioty funkcjonują razem w tym samym czasie i przestrzeni. Co więcej, pełnią tam niezwykle istotne funkcje. Każdy, kto chce pisać skuteczne i wartościowe teksty na stronę internetową, powinien dobrze poznać tych bohaterów i postarać się jak najlepiej spełniać ich wymagania. Dlaczego?

Czytaj dalej...

DODANO: 4.06.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Marketing, reklama
i komunikacja w sieci!

fb rs