Każdy szanujący się strateg musi umieć uczyć się na własnych błędach, analizować swoje postępy i wyciągać z tego wnioski. Właśnie takiej osoby potrzebuje każda kampania marketingowa, szczególnie w dobie zaawansowanych narzędzi do internetowej analizy. Do tego, aby skutecznie monitorować pozyskiwane informacje i konwersję, potrzeba jednak wiedzy. Znajdziesz ją w tym właśnie dziale.

Pomiar w social mediach

Skuteczny pomiar w social mediach

Niemal każda firma w Polsce prowadzi działania w social mediach. Ale czy są to działania skuteczne? Niestety, ponad połowa tego nie wie, ponieważ jedynie 43% firm oblicza efektywność działań w mediach społecznościowych. Jest to duży błąd. Jeśli nie prowadzimy żadnych pomiarów, to nie jesteśmy w stanie ocenić czy działania przynoszą jakikolwiek rezultaty i czy są opłacalne.

Czytaj dalej...

DODANO: 15.11.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
Brand24

Monitoring internetu z Brand24 – opinia

Brand24Każdy z Was z pewnością już wie, że monitoring internetu jest niezbędny. To nie żadne „widzi mi się”, to konieczność. Pozostawienie takiego medium, jakim jest internet, bez śledzenia pojawiających się w nim informacji na temat Twojej firmy czy marki, jest co najmniej nierozsądne. I bynajmniej nie chodzi tutaj o cenzurę. Jak się do tego zabrać?

Najlepszym sposobem jest zainwestowanie w narzędzia służące do monitoringu internetu. Jest to sposób najprostszy, ale od razu trzeba zaznaczyć, że nie najtańszy. Ale o tym później.

Czytaj dalej...

DODANO: 29.08.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
SentiOne

SentiOne – wizerunek w sieci pod kontrolą

SentiOneCzy wiecie, że co drugi polski konsument szuka opinii o produktach najpierw w Internecie? A aż 4/10 z nich zmienia zdanie o produkcie pod wpływem tych właśnie opinii. Jest to wystarczający argument, aby zainteresować się tym, co inni piszą o naszej firmie bądź naszym produkcie i zadbać o swój wizerunek w sieci. A jak to zrobić? Najlepiej zainwestować w narzędzia służące do monitoringu internetu.

Czytaj dalej...

DODANO: 15.05.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Śledzenie konwersji - klucz do sukcesu i zysków

śledzenie konwersji jako klucz do sukcesuNa drodze prowadzącej do sukcesu w marketingu często napotyka się zamknięte drzwi. Niestety nie wystarczy wypowiedzieć kilku magicznych słów, żeby je otworzyć. Konieczne jest znalezienie właściwego klucza. W przypadku serwisów i stron internetowych owym kluczem jest śledzenie konwersji.

Czytaj dalej...

DODANO: 13.05.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0

Optymalizacja konwersji w kilku prostych ruchach!

optymalizacja konwersji w kilku krokachZnane przysłowie mówi, że ruch to zdrowie. W życiu codziennym pozwala on osiągnąć dobre samopoczucie, natomiast w biznesie odpowiada za dobre funkcjonowanie firmy.  O jaki ruch chodzi? O ruch na stronie internetowej firmy!

Czytaj dalej...

DODANO: 26.04.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 1

Jak Cię widzą… Monitoring internetu dla Twojej firmy

O tym, że dbanie o wizerunek firmy w Internecie jest dziś nieomal koniecznością już pisaliśmy TUTAJ. O tym, że bez stałego monitorowania tego, co o Tobie mówią, jest to trudne, pisaliśmy także TUTAJ. Pora teraz przejść do odpowiedzi na pytanie, jak taki monitoring internetu prowadzić. Z tego artykułu dowiesz się, na co powinieneś zwrócić uwagę i jakiego rodzaju narzędzia masz do dyspozycji.

Czytaj dalej...

DODANO: 8.04.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
jak mierzyć skuteczność marketingu

5 wskaźników, którymi zmierzysz skuteczność marketingu

jak mierzyć skuteczność marketinguTen artykuł troche się zestarzał :) Nową, zaktualizowaną wersję znajdziesz na blogu arturziolkowski.pl

Pojęcie skuteczności nierozerwalnie łączy się z e-marketingiem. Każda agencja marketingowa czy też każdy marketer, chcąc zareklamować swoje usługi, oznajmi Ci przede wszystkim, że ich działania są skuteczne. Ale co to naprawdę oznacza?

Czy na pewno wiesz, jak mierzyć skuteczność marketingu internetowego? Oto 5 wskaźników marketingowych, jakie warto znać i śledzić.

Czytaj dalej...

DODANO: 4.03.2013r.
KOMENTARZE: Facebook - , Disqus - 0
 

Marketing, reklama
i komunikacja w sieci!

fb rs